Manboxeo, Don Lemme a další pánské e-shopy. Proč se jim daří?

Přidat na Seznam.cz

Stále nás zásobují zprávy, jak je v ČR příliš mnoho e-shopů a brzy je pohltí Amazon, Allegro nebo Temu. V ČR je tomu ale trochu jinak. Skvěle se daří místním značkám, které si vybraly svůj píseček. Dnes si představíme tři příběhy značek. Co mají společného?

Na začátku byl nápad a nadšení zakladatelů. Viděli svůj produkt a díru na trhu. Díky nadšení se těmto značkám podařilo prosadit. A ano, tyto značky mají svůj příběh.

Manboxeo – dárky jako zážitek

Manboxeo dnes patří k jednomu z míst, které navštívíte, když vybíráte dárek od 500 do 3000 Kč. Příbuzný, přítel nebo kamarád slaví 30 nebo 50 narozeniny? Na Manboxeo naleznete desítky zajímavých dárků. Jednoduše Manboxeo = dárky. Rychlé doručení a servis je další silnou stránkou této firmy, která má rozsáhlý sklad na okraji Prahy.

Dnes jsou pro Manboxeo typické různé typy dárků a dárečků, ale začátek byl úplně jiný. Manboxeo přišlo s úplně novým typem dárků na českou scénu. Jedná se o bedny s páčidlem, které se staly extrémně populárními. To dalo vzniknout dalším desítkám firem, které Manboxeo začaly kopírovat a tak se tato firma rozkročila více a nyní obsluheje mnohem širší škálu dárků.

Hodně se ujaly personalizované dárky, půllitry nebo trička s vtipným potiskem. Cílem je stále doručit zákazníkům zážitek.

Dnes ve skladu na okraji Prahy zabalí 120 tisíc objednávek ročně. Lidé stále častěji volí Manboxeo i pro dárky k Vánocům či při příležitosti svatby.

Don Lemme – na vlastní design

Většina módních e-shopů se snaží obsloužit co nejširší škálu zákazníků. Muže, ženy i děti ve všech věkových hladinách.

Na druhé straně jde Dominik Nábělek do specifičtějšího segmentu a snaží se poskytnout módu pro mladé kluky a muže. Začal tvořit to, co se mu samotnému líbilo. Dnes už vykukuje z pod hladiny a zvětšuje svůj podíl v tomto segmentu na úkor velkých hráčů, kteří nedokáží tak pružně reagovat a komunikovat se svou cílovkou.

Dominik Nábělek stojí za designem Don Lemme. Mimo Don Lemme Dominik provozuje ještě velmi úspěšný e-shop Stylovej, který se soustředí na širší plejádu módních značek. Mezi hlavní taháky značky Don Lemme i e-shopu Stylovej jsou jednoznačně džíny. Ale silný je také segment mikin či triček.

Dominik vybíral od začátku materiály, střihy i barvy včetně detailů, jako jsou knoflíky či zipy. Nyní má již k dispozici módní návrháře a od džínů se posunul do mnohem širšího spektra produktů od stylových triček, kalhot, mikin až po pantofle, plavky a šortky. Obě značky si ale stále drží pevně svoji cílovku a mají jasně zvolený styl módy. Finální výroba probíhá převážně v Turecku.

Angry Beards – něco na koule

Angry Beards mají něco společného s Manboxem i s Don Lemme. Angry Beards je kosmetika pro muže, kterou ovšem kupují hlavně ženy jako dárek mužům.

Tomáš Čech přišel na trh s něčím neotřelým. Tím bylo mazání na koule proti svrbění. Z na první pohled prkotiny se za pár let vyklubal stomiliónový byznys. Více si můžete přečíst v tomto článku.

Zdroj: cc.cz, manboxeo.cz, stylovej.cz, donlemme.cz